smått och gott.

tjäänna, tänkte försöka ladda upp lite bilder från den här 70-tals datorn. I alla fall så va jag med johanna igår på förmiddagen sen på kvällen va jag lite med mia. Sjukt vad skönt det är att bo i ljusdal! Slipper man planera så mycket och skaffa skjus, det va ju det stora problemet med att bo i måga där måste man skaffa skjus all the time -.-

Sitter i min as sköna soffa med en ansikts peeling och hårinpackning. Kände att jag behövde det efter att jag städat halva huset +skottat snö. Ganska stolt över att jag skottatde snö faktiskt! va ju liksom asmycket snö så hade typ inget annat val..

okej precis nu när jag skulle ladda upp bilder så hade den här cp datan förhindrat just det popup länken så nu kan jag inte ladda upp bilder heller. SNUSK DATA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0